• Als leden van Onze Gezellen Honk- en Softbal zorgen we tussen 1 april en 1 Oktober voor de bezetting van de kantine. Inmiddels zijn we hard bezig met het maken van de planning (nog niet iedereen is toegewezen, maar vrees niet dat gaat goed komen). Voorgaande jaren was het zo dat je als team diensten toegewezen kreeg. Inmiddels kunnen we de diensten via Sportlink (de app waar ook de wedstrijden in staan) toewijzen aan leden. Dat scheelt een enorme berg aan werk voor de vrijwilliger die de diensten mag indelen.

    Jouw toegewezen dienst staat in de app van sportlink, in je programma vermeld. Daarnaast ontvang je ook een mail met alle informatie over je dienst (sterker nog je krijgt zelfs herinneringsmails). Je ziet in de app ook de andere diensten staan, dit om te zorgen dat leden onderling kunnen ruilen. Alleen de diensten met een groen vinkje zijn toegewezen aan jou. Als je een willekeurige dienst opent in de app, zie je precies wie er staat ingepland. 

    Er zullen de komende tijd nog wat wijzigingen gaan plaatsvinden. Dus wellicht kan het zijn dat je een wijziging ontvangt van de toegewezen dienst. We proberen dit tot een minimum te beperken. Het gebruik van deze software is nieuw en we zullen vast nog tegen wat problemen aan gaan lopen. 

    Heb je hulp nodig bij het gebruik van de app? Stuur een berichtje naar 06-27148664 of secretaris@onzegezellenhonkensoftbal.nl dan helpen we je graag met uitleg of beantwoording van eventuele vragen!

    Ruilen van dienst:

    We maken een willekeurige planning in Sportlink en wijzen je dus enkele diensten toe. Wil je ruilen kun je dat gemakkelijk via de app aangeven en kun je makkelijk met overige leden van dienst ruilen. De oproep tot ruilen komt in de app te staan maar je kunt natuurlijk ook altijd even persoonlijke vraag stellen aan iemand en de ruil daarna via de app regelen. Mocht je staan ingedeeld terwijl je zelf een wedstrijd hebt, ook dan kun je zelf ruilen met een ander lid. 

    In de app zie je, als je jouw dienst opent een wijzigingssymbool staan achter je naam. Je kunt dat indrukken en je dienst dan openstellen voor andere leden, pas nadat de ruil definitief bevestigd is door een ander lid is de dienst van jouw naam af. 

    Help vooral elkaar ook met het ruilen van diensten! De oproepjes daarvoor zie je in Sportlink app nieuwsoverzicht of kun je herkennen aan een rood symbool. 

    Sleutel adres kantine:

    Het sleuteladres is gewijzigd. Heb jij een vroege dienst op werkdagen (dienst startend om 18:30) dan kun je de sleutel op de dag zelf ophalen tussen 18:00 en 18:30. Bij een vroege dienst in het weekend (dienst startend om 9:00) kun je de sleutel alleen vrijdag afhalen tussen 18:00 en 18:30 (sleutel afhalen tijdens weekend zelf is niet mogelijk). 

    Het sleuteladres is: Lisette Godart, Geusevesperstraat 17, 2026 SH in Haarlem tel: 06-27148664.

    Waar sta je ingedeeld:

    Sta je op een kantinedienst ingedeeld? Dan sta je jouw dienst in de kantine zelf. 

    Sta je op een bekstop dienst ingedeeld? Dan sta je jouw dienst in de Bekstop (buitenverkoop bij Softbal veld)

    Sta je op een Schuijtje dienst ingedeeld? Dan sta je jouw dienst in het Schuijtje (buitenverkoop bij Honkbal veld)

    Uitleg avond kantinedienst:

    Ben jij nieuw als lid? Of heb je gewoon nog niet eerder in de kantine gestaan? Op vrijdag 25 maart tussen 20 uur en 21 uur geven we uitleg over het draaien van de kantinedienst. Uiteraard in de kantine zelf. Deze avond zal in april nogmaals worden gehouden.

    Toewijzing kantinedienst:

    Alle leden van Onze Gezellen krijgen enkele kantinediensten toegewezen. Maar ben jij van mening dat je niet toegewezen had moeten worden omdat je al andere taken doet. Laat het dan even weten, onze coördinator zorgt dat de dienst dan weer toegewezen gaat worden onder de andere leden. Vele handen maken licht werk, we hopen natuurlijk door het met z’n alle deze diensten op te pakken we de belasting voor alle leden klein kunnen houden. 

    Naar aanleiding van vragen van onze leden zullen we deze tekst continue blijven bijwerken. Zo hopen we dat er steeds meer duidelijkheid over de kantinediensten zal ontstaan. 

    We bedanken een ieder voor zijn/haar inzet bij het invullen van ons kantinedienst schema. Zonder jullie inzet kunnen we niet draaien als vereniging!